Re: Waves

Check this out for all things related to the Disclosure modification for Deus Ex.
symbiantmusic

Waves

Postby symbiantmusic » Tue Nov 01, 2005 2:55 pm

Well hello

Dunno if y'all remember me but I was the original musician (before uni took over my life) for disclosure.

Glad to see face is still hard at work on the mod and really pleased to see it moving over to the source engine.

Just wanted to say, now uni is over I'm itching to get back into the music side of things so if u need a tune or 2 gimme a shout.

Good luck with the mod.

dafrood

Re: Waves

Postby dafrood » Fri Nov 04, 2005 9:57 pm

Yeah ... I still have some score pieces stuck back here, too. Let's see what face is all about :D


BTW, symbiant, you're German?
Last edited by dafrood on Fri Nov 04, 2005 9:58 pm, edited 1 time in total.

symbiantmusic

Re: Waves

Postby symbiantmusic » Wed Nov 09, 2005 12:48 pm

German?

Hello no hehe

UK, north east

dafrood

Re: Waves

Postby dafrood » Thu Nov 10, 2005 3:02 pm

Just kidding :)

Posts: 899
Joined: Thu Jan 01, 1970 12:33 am

Re: Waves

Postby GWA » Tue Nov 29, 2005 12:40 pm

Might as well go do a Ph.D or two in the meantime at the rate business is going around here.  ;)
EA Sports Supprt Line caller: "I downloaded the game and still want my money back!"

Most Valuable Newb

dafrood

Re: Waves

Postby dafrood » Wed Dec 07, 2005 5:25 pm

Might as well go do a Ph.D or two in the meantime at the rate business is going around here.  ;)



Yeah, Ph.D ain't worth sh*t anymore :D

mfms

Re: Waves

Postby mfms » Sun Feb 05, 2006 3:31 pm

I give you my sincere apologies for the shameless spammage  that this reply is..

BUT, I had to have the first post in 2006 :P
Happy new year everybody ;)

dafrood

Re: Waves

Postby dafrood » Sat Feb 18, 2006 6:11 pm

Happy spamming, then :D

Posts: 899
Joined: Thu Jan 01, 1970 12:33 am

Re: Waves

Postby GWA » Thu Apr 06, 2006 12:11 pm

Face, you broke the boards here. I have to open the Reply window in a new one just to reply. WTF?

Fix it. Now.
EA Sports Supprt Line caller: "I downloaded the game and still want my money back!"

Most Valuable Newb

dafrood

Re: Waves

Postby dafrood » Wed Apr 12, 2006 5:42 pm

Poser .-)

Posts: 899
Joined: Thu Jan 01, 1970 12:33 am

Re: Waves

Postby GWA » Sun Apr 16, 2006 11:42 am

Poser .-)



I have an idea! Let's count how many tumbleweeds roll by before the next person stops by!  :o
EA Sports Supprt Line caller: "I downloaded the game and still want my money back!"

Most Valuable Newb

dafrood

Re: Waves

Postby dafrood » Wed Oct 10, 2007 8:38 pm



I have an idea! Let's count how many tumbleweeds roll by before the next person stops by!  :o



2,346,719,936,854,323,038,363. Give or take a bunch.

Return to Disclosure Modification

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest